Tuesday, September 17, 2013

Pinjaman ASB Loan Dibekukan?


Pinjaman ASB Bank Negara
Pinjaman ASB : Ada pemain pelaburan pinjaman ASB Maybank, CIMB ataupun RHB di sini? Pelbagai cara digunakan untuk memanipulasikan atau lebih tepat lagi menggunakan dengan sebaiknya sistem kewangan yang ditawarkan oleh pihak bank Malaysia melalui teknik-teknik yang ada bukan.
Dan berdasarkan semakan Berita Semasa yang terkini, dilaporkan bank Maybank, RHB dan CIMB sedang dalam peringkat untuk mempertimbangkan pinjaman ASB Maybank CIMB RHB pada masa akan datang dibekukan tidak lama lagi terutamanya pinjaman baru. Beirta Semasa tekankan sekali lagi“pinjaman baru”. Ini bermakna permohonan baru pinjaman ASB akan dibekukan.
Pelaburan ASB Maybank

Pinjaman ASB Maybank CIMB RHB VS Hutang isi Rumah?

Ini semua disebabkan angkara lonjakan mendadak kenaikan hutang isi rumah rakyat Malaysia yang sudah pun mencecah RM800 bilion bersamaan dengan 89.2 % KDNK Malaysia atas nama perintah daripada Bank Negara Malaysia (BNM). (KLIK SINI)
Jadual Pinjaman ASB
Dijangka Bank Negara Malaysia (BNM) akan mula mengeluarkan arahan menyekat pinjaman ASB Maybank, RHB, CIMB selepas Bajet 2014 kelak, iaitu Oktober 2013 ini. Apa pandangan anda pula? Adakah pinjaman ASB Maybank, CIMB, RHB lebih banyak membawa kebaikan berbanding kemudaratan dalam sutuasi ekonomi Malaysia yang kurang menentu sekarang ini?

No comments:

Post a Comment