Monday, September 16, 2013

Gambar dan Video: Lans Korporal Fadzli Omar Polis Tembak Isteri Dan Bapa Mertua

Lans Korporal Fadzli Omar merupakan polis yang tembak isteri dan bapa mertua sebelum bunuh diri. Terkini, suspek tidak mempunyai rekod penyakit mental dan merupakan seorang kakitangan yang mempunyai prestasi baik. Suspek didakwa menembak mati isterinya di rumah mereka di kuaters Felda Chempelak di Segamat di mana beliau ditugaskan sebelum mengambil anaknya yang berusia dua tahun untuk pergi ke rumah mertua di Jalan Ja’amat. Suspek turut menembak mati bapa mertuanya Ab Kadir Md Arif di bahagian kepala di ruang tamu dan kemudian menembak kepalanya sendiri. Kejadian yang berlaku 7.30 malam Sabtu ketika seorang anggota polis berpangkat lans koperal menembak mati isteri dan bapa mertuanya sebelum menembak diri sendiri.


Gambar Lans Korporal Fadzli Omar



Laporan Kejadian

Dalam kejadian kira-kira pukul 7.15 malam, anggota polis itu dikatakan terlebih dahulu menembak isterinya di kuarters Pondok Polis Felda Chempelak di Labis, Segamat sebelum pergi ke rumah bapa mertuanya di Kampung Padang Lerek 1 yang terletak hampir 90 kilometer. Suspek, 28 tahun, dikatakan mencari ibu mertua tetapi gagal dan terserempak dengan bapa mertuanya yang ketika itu sedang bersiap-siap hendak ke masjid lalu menembaknya.





Video Laporan Kes Polis Tembak Isteri Dan Bapa Mertua



Gambar Kejadian Polis Tembak Isteri Dan Bapa Mertua Sebelum Bunuh Diri





Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri 

No comments:

Post a Comment