Monday, September 23, 2013

Baju Dalam Merah Itu Bukan Saya Punya – Rozita Che Wan

Cerita sebegini sememangnya sesuai untuk anda yang sedang menghadapi Monday Blues. Boleh la buat-buat gelak untuk menghilangkan stress membuat kerja. Kalau anda perasan, minggu lalu ada satu proses penjualan baju dalam yang kononnya telah dipakai oleh Rozita Che Wan. Warna merah lagi tue. Memang menyala!!!
baju dalamTidak diketahui pula sama ada baju dalam ini sudah pun terjual atau masih open for sale. Kalau sudah terjual, agak malang buat si pembeli. Empunya badan iaitu Rozita Che Wan telah menafikan baju dalam itu adalah miliknya. Kata Che Ta:-
Saya tidak rasa malu sebab baju dalam itu bukan saya punya (ketawa). Namun, sebab mereka menggunakan nama saya dan menarik orang untuk membaca apa yang ditulis, saya geram juga sebab nama Rozita Che Wan yang dijual. Kalau boleh tolonglah hentikan kerja-kerja yang tidak berfaedah ini.
Sebenarnya sampai sekarang saya tidak berhenti tergelak bila orang tanya tentang perkara itu. Bagi saya itu kerja orang gila dan tidak masuk akal. Selagi perkara seperti ini tidak menjejaskan periuk nasi dan imej, saya tidaklah mahu saman atau membawa isu ini ke pihak berkuasa.
baju dalam che ta
Hehehe. Abang Nara memang respek dengan Che Ta ini. Pelbagai kontroversi, cerita tak masuk akal dan cerita bodoh yang menimpa dirinya tetapi Che Ta tetap cool. Boleh gelak-gelak lagi. Agaknya kerana usia Che Ta yang sudah dewasa telah mematangkan pemikirannya. Jadi kalau anda berniat nak beli baju dalam di atas, lupakanlah sahaja hasrat itu. Hanya Zain Saidin sahaja akan memilik yang original hujung tahun nanti. Hehehe.

No comments:

Post a Comment