Wednesday, September 11, 2013

Intan Ladyana Sedia Dikritik Lakonkan Adegan Panas Dengan Farid Kamil


Walaupun sukar melakonkan adegan berahi namun Intan menganggap ia sebagai satu cabaran buatnya.
PETALING JAYA: Pelakon Intan Ladyana bersedia untuk berhadapan dengan kritikan daripada penonton selepas tampil berani dalam sebuah babak berahi bersama aktor Farid Kamil dalam filem terbaharu lakonannya berjudulDampak.
Intan, 32, berkata, sebagai pelakon dia menganggap babak tersebut sebagai satu cabaran namun mengakui bukan mudah untuk melakukan aksi tersebut semasa penggambaran berlangsung.

"Saya tiada masalah jika babak tersebut menjadi bualan dan mendapat kritikan daripada peminat kerana itu sebahagian daripada jalan cerita filem dan ia hanya lakonan.
"Walaupun tidak mudah untuk saya lakukan aksi tersebut tetapi sebagai pelakon itu adalah cabaran untuk saya," katanya kepada mStar Online.
Filem arahan Lai Yuk Long itu turut menampilkan barisan pelakon seperti Aaron Aziz, Juliana Evans, Michael Chin dan Cat Farish.
Farid Kamil.
Ia bakal ditayangkan di pawagam pada 19 September ini.
Aksi panas itu dapat dilihat apabila Intan yang memegang watak Qyra telah digoda dan dirogol oleh Giran lakonan Farid yang tercedera akibat bergaduh dengan samseng.
Dalam perkembangan sama, Intan berkata, ketika babak itu dirakam hanya dia dan Farid berada di dalam bilik bersama empat buah kamera yang dipasang dalam bilik berkenaan.
"Kami mengambil masa selama 20 minit untuk menyiapkan babak berkenaan dan ketika ia dirakamkan hanya kami berada dalam bilik bersama empat buah kamera yang dipasang di empat sudut bilik.
"Bagaimanapun hasil terakhir babak tersebut adalah daripada suntingan dan teknik kamera yang dilakukan oleh pihak produksi," tuturnya.
Tambah Intan, selain melakukan babak intim dalam filem tersebut, dia juga terpaksa merokok bagi menggambarkan watak jahat Qyra yang dipegangnya.
"Terpaksa merokok dalam filem itu lebih sukar kerana saya tidak suka kepada bau dan asap rokok dan ia cukup mencabar," jelasnya.

No comments:

Post a Comment