Wednesday, August 21, 2013

SYIAH DISEBAR DI TASKA




Ipoh: Pengikut dan pendukung kuat ajaran Syiah yang diharamkan di negara ini dikesan cuba menyebarkan fahaman itu kepada golongan kanak-kanak terutama kepada mereka yang masih belajar di peringkat pra-sekolah atau tadika.
Taktik halus menyebarkan ajaran Syiah itu dikesan Unit Kajian Syiah Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA) yang mendapati ada pihak yang cuba menyebarkannya ke beberapa sekolah atau tadika di Lembah Klang. 
Ketua ISMA Mohamad Ismail berkata, hasil siasatan pihaknya mendapati terdapat 13 tadika berorientasikan pendidikan Islam di sekitar Lembah Klang dikenal pasti menerapkan fahaman Syiah pada kanak-kanak. 

Selain itu, beliau berkata, pihaknya juga mengesan sekolah tahfiz dan agama di beberapa negeri termasuk Perak dan Johor dipergunakan bagi menyebarkan unsur fahaman Syiah.

“Saya rasa tindakan (menangani Syiah) belum cukup kuat, jadi saya seru semua pihak berkuasa agama supaya mengambil tindakan dan penguatkuasaan lebih tegas. Kita nak menuju ke jalan Allah, dia bawa kita ke jalan lain.

“Apabila pihak berkuasa mengambil tindakan (sebelum ini), Syiah ini senyap sekejap, tetapi tetap bergerak walaupun diam dan tidak menentang sangat,” jelasnya selepas memberi penerangan Penularan dan Bahaya Fahaman Syiah pada program Hari Pengajian Pegawai Peringkat 2 Briged di Pusat Latihan Askar Wataniah (PUSWATAN) Kem Gunung Panjang, di sini, semalam.
Artikel ini disiarkan pada : 2013/08/22
APA YANG TAK BETUL tentang AJARAN SESAT INI?

SYIAH DI MALAYSIA TERKINI | Info SYIAH Nusairiah/Alawiyah (Syria) |Dikatakan Imam Khomeini memut'ah kan seorang kanak-kanak berusia 4-5 tahun ketika menziarahi sebuah keluarga disebuah kampung dan ibubapa kanak-kanak itu sangat gembira. Kanak-kanak itu menjerit kesakitan kerana Khomeini menjimak serta meliwat kanak-kanak itu. Lainnya:


-Tatu adalah Halal.

-Dubur isteri adalah Halal bagi suami.

-Wajib ber-Taqiyyah (Dusta, menipu: Barangsiapa yang tidak ber-Taqiyyah maka dia bukan dari golonganku - Imam Khomeini)

-Boleh nikah Mut'ah seberapa ramai yang kamu nak kemudian cerai. (Seks bebas. nikah kerana keperluan seks semata-mata, nikah yang tidak sah pada syarak dimana ditegah oleh Rasulullah terhadap pengabaian tanggungjawab dan amanah)

-Sepakat menfatwakan Jibril A.S tersalah bagi wahyu pada Rasulullah SAW, sepatutnya Ali R.A.

-Tidak menganggap Umar sebagai Amirul Mukminin tetapi Saidina Ali R.A.

-Darah sunni halal bagi Syiah, bunuh Sunni masuk Syurga.

-Mengubah azan, Ashadu anna Sayyidina Ali Waliyullah (2 kali)

-Menepuk kedua-dua belah paha selepas salam (solat)

-Boleh solat jamak walaupun didalam rumah setiap hari.

-Tidak makan haiwan yang tidak bersisik seperti ikan keli dan belut.

-Boleh bercakap ketika solat.

-Mengangkat takbir Intiqolat ketika bangun dari sujud kepada duduk antara 2 sujud.

-Boleh berkiblatkan diri sendiri sesama jemaah solat.

-Sunat bercium mulut sesama lelaki.

-Mengkafirkan para sahabat Rasulullah seperti Saidina Umar, Abu Bakar dan lain-lain.

-Menyanyi memperingati Hasan Husin dengan memukul dada dan bahu.

-Mempertuhankan Ayatullah Khomeini, Bashar Assad, Hizbullah.

-Darah yang keluar dari upacara memperingati pembunuhan Hasan Husin adalah suci.

-Berani berkata "Aku sanggup berperang dengan Allah tuhan kamu(Sunni) jika terpaksa" didalam sebuah media arab di Timur Tengah.

Imam Khomeini memut'ah kan seorang kanak-kanak berusia 4-5 tahun ketika menziarahi sebuah keluarga disebuah kampung dan ibubapa kanak-kanak itu sangat gembira. Kanak-kanak itu menjerit kesakitan kerana Khomeini menjimak serta meliwat kanak-kanak itu.

APAKAH INI?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0rchEdVqvco#at=95

No comments:

Post a Comment